• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
سه شنبه 1 مرداد 1398
کد مطلب : 67756
+
-

ارائه خدمات عمومی رایگان حکم فروشنده گوشت دام‌های بیمار

فردی که اقدام به خرید دام‌های بیمار و ذبح آنها در شهرستان شاهین‌دژ می‌کرد، پس از دستگیری به ارائه ۸۲۰ ساعت خدمت عمومی رایگان محکوم شد. 

«علی گردعلی» رئیس شبکه دام‌پزشکی شاهین‌دژ با اعلام این خبر به ایرنا گفت: پس از دریافت گزارش‌هایی مبنی بر فعالیت فردی در خرید دام‌های بیمار از روستاییان شاهین‌دژ، اقدامات برای شناسایی این فرد آغاز شد. در بررسی‌ها مشخص شد که این فرد پس از خرید دام اقدام به ذبح غیربهداشتی می‌کرد و گوشت‌ها را در بازار به فروش می‌رساند که بلافاصله از فعالیت این فرد متخلف جلوگیری و وی به مراجع قضایی معرفی شد. این فرد پس از دستگیری از طرف شعبه ۱۱۰ دادگاه کیفری این شهرستان به ارائه ۸۲۰ ساعت خدمت عمومی رایگان و ۲ روز حبس تعزیری محکوم شد.

سیدکامل حسینی، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سردشت هم از محکومیت فردی به اتهام بریدن و قطع درختان جنگلی به انجام خدمات عمومی رایگان به مدت 200 ساعت خبر داد و گفت: این فرد درختان جنگلی را به منظور تهیه زغال چوب قطع کرده بود و ملزم به خدمات عمومی رایگان تا 200 ساعت از طریق کاشت تعداد 50 اصله درخت بلوط جنگلی به عنوان مجازات جایگزین با نظارت و تایید اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سردشت خواهد بود. حکم دادگاه با توجه به انگیزه رفتار ارتکابی فرد متخلف در اثر فشار اقتصادی و وضعیت بد مالی انجام گرفته است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید